Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Employer Branding podle Brembo Czech: Nemá cenu utrácet za kampaně, když vám nevěří ani zaměstnanci

Jedním z hlavních HR témat roku 2020 se stala strategie brandingu firmy a tvorba interní komunikace. Osobitý postoj, vlastní cestu a výsledky v této oblasti představila výrobní společnost Brembo Czech na konferenci HR CHANGE ’21, kterou pořádal tým DMC management consulting.

Image Lab.

icon Pozvánka na workshop: Předpoklad je cesta do pekel – Profi (online) komunikace

Jedno z úskalí mezilidské komunikace jsou předpoklady, které dávají…

icon Využívání flexibilních pracovních úvazků vzrostlo ve více než čtvrtině firem

Zájem o flexibilní úvazky mezi zaměstnanci stoupá, jejich nabídka však v …

HR REvoluce

icon HR (R)Evoluce se zaměří na proměnu firem i lidských zdrojů během digitální transformace

Společně se v Praze 7. dubna na konferenci HR (R)Evoluce podíváme nejen na…

icon 4 tipy, jak zajistit, aby mělo školení zaměstnanců požadovaný efekt

Kvalitní a cílené školení pracovníků je klíčové k udržení…

SAP Services

icon Zážitkové vzdělávání a moderní technologie: V SAP Services rozvíjí nové trendy rozvoje zaměstnanců

V pražském centru podnikových služeb a inovací SAP Services podporují…

FV - Ročenka 2021 - Obálka

icon Vyšla tištěná ročenka Firemní vzdělávání 2021 s predikcí trendů v L&D od světových expertů

Představujeme 2. ročník ročenky Firemní vzdělávání 2021. Na 80 stranách…

Výpis 404416 z celkem 3936