Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Firemní kultura a e-learning
13.8.2002Aby mohla být e-learningová strategie úspěšná, musí se opírat o pět základních faktorů: obsah, kapacity, náklady, klienty a v první řadě kulturu lidí, pro které je e-learning určen. Autor se v článku zamýšlí nad tím, zda je to právě složitost kultury, která některým společnostem brání v dosažení…
Uživatelská rozhraní výukových programů 4: Uživatelská kontrola
9.8.2002E-learning je specifická učební metoda. Student je však vždy student, učí…
Uživatelská rozhraní výukových programů 2: Uživatelské ovládání programu
2.8.2002Kvalitní výukový program nenechává uživatele v nečinnosti. Naopak ho…
Efektivní přístup k firemnímu školení
2.8.2002Je vaše oddělení součástí rozvíjející se nebo měnící se organizace?…
Uživatelská rozhraní výukových programů 1: Stimulace paměti
31.7.2002Lidský mozek je inteligentnější než počítač, s pamětí je to však naopak.…
E-learningový tým: Kdo? Co? Jak? Proč?
29.7.2002Doba, kdy implementaci e-learningových programů řídila jediná osoba je…
Koučing, komunikace a vedení týmu
25.7.2002Jste dobrý vedoucí?
25.7.2002Výpis 3849 až 3861 z celkem 3947