Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Firemní kultura a e-learning

Aby mohla být e-learningová strategie úspěšná, musí se opírat o pět základních faktorů: obsah, kapacity, náklady, klienty a v první řadě kulturu lidí, pro které je e-learning určen. Autor se v článku zamýšlí nad tím, zda je to právě složitost kultury, která některým společnostem brání v dosažení…

Uživatelská rozhraní výukových programů 4: Uživatelská kontrola

icon Uživatelská rozhraní výukových programů 4: Uživatelská kontrola

E-learning je specifická učební metoda. Student je však vždy student, učí…

Uživatelská rozhraní výukových programů 2: Uživatelské ovládání programu

icon Uživatelská rozhraní výukových programů 2: Uživatelské ovládání programu

Kvalitní výukový program nenechává uživatele v nečinnosti. Naopak ho…

Efektivní přístup k firemnímu školení

icon Efektivní přístup k firemnímu školení

Je vaše oddělení součástí rozvíjející se nebo měnící se organizace?…

Uživatelská rozhraní výukových programů 1: Stimulace paměti

icon Uživatelská rozhraní výukových programů 1: Stimulace paměti

Lidský mozek je inteligentnější než počítač, s pamětí je to však naopak.…

E-learningový tým: Kdo? Co? Jak? Proč?

icon E-learningový tým: Kdo? Co? Jak? Proč?

Doba, kdy implementaci e-learningových programů řídila jediná osoba je…

Koučingem k úspěchu

icon Koučingem k úspěchu

Koučing je způsob vedení, který pomocí vzájemné spolupráce rozvíjí…

Výpis 38493861 z celkem 3947