Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Základy toho, jak zapůsobit na uchazeče

Uchazeči vědí, že první dojem je kritický a to pro obě strany. I maličkosti, jako je dočasnost, zdvořilost a respektování soukromí, řeknou o firmě více než lesklé brožury nebo pěkné internetové stránky. Přesto se řadě samozřejmostí, které vytváří celkový dojem, nevěnuje pozornost.Během náborového…

Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje

icon Koučování jako nástroj vůdcovského rozvoje

Koučování původně sloužilo k tomu, aby manažeři dokázali lépe zvládat velký…

Mozek oceňuje učení

icon Mozek oceňuje učení

Dosavadní teorie učení říkají, že mozek využívá úspěchy a neúspěchy ke…

Nás personalistů bude méně, ale lépe nás zaplatí

Rozhovor s Karlem Foltýnem, ředitelem personálního oddělení společnosti…

Přizpůsobte školení starším zaměstnancům

icon Přizpůsobte školení starším zaměstnancům

S rostoucím počtem starších zaměstnanců roste i potřeba upravit školení ve…

Potřebujete získat zkušenosti? Pracujte zadarmo

icon Potřebujete získat zkušenosti? Pracujte zadarmo

Pokud plánujete změnu kariéry, narazíte na obvyklý problém - najít první…

Plánování kariéry - čím dříve začnete, tím lépe pro vás

icon Plánování kariéry - čím dříve začnete, tím lépe pro vás

V dnešní době rychle se měnících pracovi&…

Výpis 31993211 z celkem 3947