Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Nástupní nadšení nevydrží. Co pak?

Neproduktivní a neangažovaní zaměstnanci negativně ovlivňují celou firmu. Často jde o notorické odmítače, kteří pomlouvají firmu, kudy chodí. Nepříznivě ovlivňují pracovní morálku a zdržení práce pak firmu stojí peníze. Neangažované chování se projevuje také na vztazích s klienty a zákazníky.…

Nová tvář MBA

icon Nová tvář MBA

Nejprestižnější americké firmy se každoročně perou o čerstvé absolventy…

Nejslabší stránky zaměstnanců

icon Nejslabší stránky zaměstnanců

Abyste zlepšili svůj kariérní vývoj, měli byste se soustředit nejen na…

Letní školy jsou tím pravým krokem k dalšímu vzdělání

icon Letní školy jsou tím pravým krokem k dalšímu vzdělání

Dveře rakouských univerzit a vysokých škol se nezavírají ani o prázdninách,…

Tipy, jak vysvětlit "padáka"

icon Tipy, jak vysvětlit "padáka"

Dostat padáka není v současné době nic neobvyklého. Přesto může tato…

V Evropě přibývá MBA

icon V Evropě přibývá MBA

Zpráva britského deníku The Independent přišla se zjištěním, že v Evropě v…

Naučte se vystupovat tak, aby ostatní viděli vaši profesionalitu

icon Naučte se vystupovat tak, aby ostatní viděli vaši profesionalitu

Musíte ze sebe vydat to nejlepší, aby vás lidé vnímali tak, jak opravdu…

Výpis 30433055 z celkem 3947