Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Nástupní nadšení nevydrží. Co pak?
20.8.2007Neproduktivní a neangažovaní zaměstnanci negativně ovlivňují celou firmu. Často jde o notorické odmítače, kteří pomlouvají firmu, kudy chodí. Nepříznivě ovlivňují pracovní morálku a zdržení práce pak firmu stojí peníze. Neangažované chování se projevuje také na vztazích s klienty a zákazníky.…
Nejslabší stránky zaměstnanců
15.8.2007Abyste zlepšili svůj kariérní vývoj, měli byste se soustředit nejen na…
Letní školy jsou tím pravým krokem k dalšímu vzdělání
15.8.2007Dveře rakouských univerzit a vysokých škol se nezavírají ani o prázdninách,…
Tipy, jak vysvětlit "padáka"
14.8.2007Dostat padáka není v současné době nic neobvyklého. Přesto může tato…
V Evropě přibývá MBA
13.8.2007Zpráva britského deníku The Independent přišla se zjištěním, že v Evropě v…
Naučte se vystupovat tak, aby ostatní viděli vaši profesionalitu
9.8.2007Musíte ze sebe vydat to nejlepší, aby vás lidé vnímali tak, jak opravdu…
Trend mobilních zaměstnanců
7.8.2007Jazyková výuka ve firmě
6.8.2007Nahlédněte na sezení s koučem
5.8.2007Na čem vázne rozvoj vůdcovství?
2.8.2007Malá nebo velká společnost?
1.8.2007Výpis 3043 až 3055 z celkem 3947