Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Příspěvky na vzdělání zvyšují loajalitu zaměstnanců

Dnes již většina zaměstnavatelů uznává, že pokud si chtějí udržet talentované, kvalifikované a loajální zaměstnance, musí jim poskytnout příležitosti k dalšímu vzdělávání. To platí zejména u mladších zaměstnanců a u nově přijatých lidí.Firmy buď provádí vlastní firemní školení nebo svým zaměstnancům…

Hodnocení výsledků školení ve třídě

icon Hodnocení výsledků školení ve třídě

Jak mohou vedoucí pracovníci zjistit, zda se školení vyplatilo a zda byly…

E-learning jako metoda úspory nákladů na školení

icon E-learning jako metoda úspory nákladů na školení

E-learning, který poskytuje možnost intenzivního školení více zaměstnanců…

E-learning nevyvolává nepříjemné vzpomínky na školu.

icon E-learning nevyvolává nepříjemné vzpomínky na školu.

Vedení hotelu Tontine (Velká Británie) přešlo od výjezdních školení…

Důvody celoživotního vzdělávání

icon Důvody celoživotního vzdělávání

Autor se v článku zabývá důvody, které člověka vedou (nebo by měly vést) k…

Příspěvky na vzdělání zaměstnanců zvyšují konkurenceschopnost organizace

icon Příspěvky na vzdělání zaměstnanců zvyšují konkurenceschopnost organizace

Jestliže zaměstnavatel nabízí úhradu nebo částečné krytí výdajů na školení…

Zasvěcený pohled na online učení

icon Zasvěcený pohled na online učení

Co to vlastně je online učení? Jaké vlastnosti by měl mít správný online…

Výpis 39273939 z celkem 3947