Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Operátoři call center se učí vypořádat s agresí volajících
20.2.2008Několik velkých britských organizací (například městská policie) se chystá přijmout po úspěšném příkladu firmy Student Loans Company (SLC) školicí kurz, který má pomoci operátorům call center zvládat agresi volajících.SLC, která zaměstnává 1400 lidí, díky proškolení zaznamenala zlepšení morálky…
Koučování není jen pro jednotlivce
19.2.2008Koučování vůdců nemusí být jen záležitostí kouče a jednoho vůdce. Může jít…
Kam kráčíš, další vzdělávání?
18.2.2008Vdevadesátých letech začala vČesku nabývat na hodnotě potřeba dalšího…
S koučem k lepšímu vůdcovství
16.2.2008Koučování má mnoho různých formátů a může řešit mnoho různých záležitostí.…
Strategie rozvoje zaměstnanců v malém oddělení HR
14.2.2008Rozvoj zaměstnanců je stejně důležitý jako jejich nábor. Firmy by proto…
Různé tváře dalšího vzdělávání
12.2.2008Metoda, kterou používá lektor k výuce, má přímý vliv na kvalitu…
První systematická zpráva o koučování v Evropě
12.2.2008Rozsáhlý evropský výzkum věnovaný koučování odhalil, že nejvíce je…
E-learning nemusí nudit
6.2.2008Kouč neradí, předkládá možnosti
6.2.2008Koučování je dnes obchodní nutností
5.2.2008Výpis 2965 až 2977 z celkem 3945