Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Operátoři call center se učí vypořádat s agresí volajících

Několik velkých britských organizací (například městská policie) se chystá přijmout po úspěšném příkladu firmy Student Loans Company (SLC) školicí kurz, který má pomoci operátorům call center zvládat agresi volajících.SLC, která zaměstnává 1400 lidí, díky proškolení zaznamenala zlepšení morálky…

Koučování není jen pro jednotlivce

icon Koučování není jen pro jednotlivce

Koučování vůdců nemusí být jen záležitostí kouče a jednoho vůdce. Může jít…

Kam kráčíš, další vzdělávání?

icon Kam kráčíš, další vzdělávání?

Vdevadesátých letech začala vČesku nabývat na hodnotě potřeba dalšího…

S koučem k lepšímu vůdcovství

icon S koučem k lepšímu vůdcovství

Koučování má mnoho různých formátů a může řešit mnoho různých záležitostí.…

Strategie rozvoje zaměstnanců v malém oddělení HR

icon Strategie rozvoje zaměstnanců v malém oddělení HR

Rozvoj zaměstnanců je stejně důležitý jako jejich nábor. Firmy by proto…

Různé tváře dalšího vzdělávání

icon Různé tváře dalšího vzdělávání

Metoda, kterou používá lektor k výuce, má přímý vliv na kvalitu…

První systematická zpráva o koučování v Evropě

icon První systematická zpráva o koučování v Evropě

Rozsáhlý evropský výzkum věnovaný koučování odhalil, že nejvíce je…

Výpis 29652977 z celkem 3945