Články, rozhovory
Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o. |
Koučovo dilema - odpor zaměstnanců ke zpětné vazbě
20.7.2006Efektivně poskytovaná zpětná vazba je základním stavebním kamenem úspěšného rozvoje zaměstnanců. Může však být i silnou ránou pro lidské emoce. Zaměstnanec může zpětnou vazbu svého nadřízeného odmítat, ignorovat nebo zpochybňovat. Pokud se jako manažeři rozhodnete například koučovat své zaměstnance,…
10 tipů pro kvalitní školení
20.7.2006Tento rok slavíbritské udílení cenNational Training Awards dvacáté…
Nestabilita pracovní síly problémem číslo jedna
19.7.2006Firmy ve Spojených státech amerických stojí před stále rostoucím problémem…
Šest principů koučování zaměstnanců
17.7.2006Vůdci, kteří koučují své podřízené nebo kolegy mají před sebou do určité…
Učení není jen školení
12.7.2006Snad každý střední manažer měl někdy paradoxní pocit ze svého rozvoje. Na…
Proč by měl někdo pracovat ve vaší firmě?
10.7.2006Když vezmeme v potaz, že kvalitní uchazeči mají dnes více příležitostí, je…
HR strategickým partnerem firmy - teď už i v ČR
10.7.2006V České republice se začíná objevovat nový HR fenomén. První velké…
Obědvej a uč se
4.7.2006Motivační vzorec pro sebevzdělávání
28.6.2006Co všechno by měl umět interní kouč?
28.6.2006Jak školit distribuční partnery
26.6.2006Personalistika je puzzle
26.6.2006Cesta k osobnímu rozvoji
20.6.2006Výpis 3212 až 3224 z celkem 3932