Články, rozhovory

Asiana, spol. s r.o. Tato sekce je sponzorovaná společností Asiana, spol. s r.o.

icon Zveme vás na 3. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030, Praha 21. 3. 2019

Spotřebitelské chování se vyvíjí. Zákazníci žádají především konzistentní komunikaci, rychlost, zábavu, propojení světů pracovních a osobních, živých a digitálních. Jak na jejich chování a potřeby reagovat? Přijďte spolu s předními odborníky a nejúspěšnějšími lidmi v jejich oborech hledat odpovědi…

Practise English with LITE

icon Angličtina s jazykovou školou LITE: Lyžování

Také máte radost, že konečně napadlo dost sněhu? Chystáte se vyrazit na…

icon Pět znamení, že se od vás zaměstnanec chystá odejít

Dobrých pracovníků je málo a o ty nejlepší se momentálně firmy perou. Není…

icon Co dobří pracovníci milují a špatní nesnášejí

Úkolem zaměstnanců je vytvářet hodnotu pro zaměstnavatele. Dobrý pracovník…

New Horizons Praha představuje nové Microsoft Azure Role-Based certifikace

icon New Horizons Praha představuje nové Microsoft Azure Role-Based certifikace

Společnost New Horizons Praha zařadila do své nabídky nová certifikační…

výuka

icon Fluktuace lektorů je nejčastějším problémem jazykové výuky

Zná to snad každý personalista. Výuka jazyků pro vaše zaměstnance začne,…

icon Jak podpořit loajalitu pracovníků ve výrobě? Zeptejte se mistrů

Pozice liniového manažera patří mezi nejdůležitější a nejzodpovědnější ve…

Výpis 781793 z celkem 3936